Friday, January 6, 2012

sob....sob....sob....sob...

assalamualaikum..

lagi tinggal berapa minit nak pukul 1 pagi... tau tak ???  dah beberapa hari saya sedang fikir macam mana nanti  majlis perkahwinan saya.. saya fikir barang2.. hantaran.. mak andam... ermmmm pening lar.. nak jadi begitu sempurna memang susahkan..???

sampai ofis...

"ekhh nurul.. asal mata ko nie... gaduh dengan tunang ler tu.."
saya abaikan kata2 itu... dalam hati berkata..
"sibuk lar ko.. ku tengah pening nie.. pandai2 je kata gitu.. "

selalu tidur lambat..

lepas tu plak.. saya mesti buat itu ini.. ermm kawan2 ajak kuar pun saya kata, saya bz.. saya mintak maaf.. bukan saya sengaja.. memang sekarang saya rasa masa amat cemburui saya taw.. bile dah ok sesuatu ade lagi satu.. alamak susahnya.. sampaikan kalau en.tunang buat perangai pun saya stay mantain senyum jer.. mungkin sebab saya dah malas nak layan.. bole gitu.. baik saya tumpukan satu perkara dulu..
saya tak nak serabutkan kepala saya.. nanti emosi saya tak berapa stabil...



saya cume berharap orang akan fahami saya..




ok sekarang rupa saya macam ini...
comel ker.. ??

No comments: