Tuesday, February 8, 2011

kenapa nak wat blog... ???

selalu sangat org tanya kenapa saya nak wat blog...  ??????





1.  sebab saya minatkan die org nier... cute taw....


nie Nurul Ain Abd Salam....






nie plak Fatin Liyana Asri....





dua-dua orang nier sangat2 hebat tau.. nak jadi lar macam dier orang .. hu..hu..hu.. blog2 die org memang menarik perhatian.. dan paling penting die org nie ramai peminat perempuan.. ermm termasuk lah saya... he..he..he..







2.ermmmm saya pun tak tahu.. he..he.. gedik betol..tapi sapelah saya nak dibandingkan die orang yang cun melecun nie.... tapi bukan niat saya untuk mengexpose kan diri @ menjadi bloggest popular mcm die org cuma ianya satu hiburan untuk saya yang sentiasa sunyi dan boring nie..ermmmm












3. ianya hanya satu catitan harian saya.. dulu saya ada diary sekarang....





nurulsyahadahborhan.blogspot.com

























No comments: