Saturday, April 23, 2011

wwwwwoooooooooowwww....


text message
AWAK KITA DAH ADA KAT MELAKA, BILA NIE..
BILER NAK JUMPA..??

...............

OK... BILA TUE... ???

ESOK PETANG....??

ORITE... :p


YIPPEEE !!!!! KITER AKAN JUMPA KAWAN KITER... BESTNYA RINdU KAT DIE DAH LAMA TAK JUMPA.. SAYANG SAMA KAMU...

Ishkk..ishhhkkkk.ishhhkk..



hari ni kiter jumpa die.. best lama tak jumpa.. kawan saya nie nama die lez.. nama penuh saya kurang nak taw pasal panjang sangat..(pe punya kawan lar kan ??) masa die keje kat mlaka dulu rajin jugak kite orang kuar.. bole dikatakan tiap2 mggu.. saya pun pelik macam mana saya bole rapat dengan die..????? tapi kalo ader ape2 funtion kat ofis mst saya akan ajak die, pasal saya selesa sgt berkawan dgn die.. dari situ die akan cerita masalah die kat saya.. dan saya pun.. jadi kiter orang mmg sangat rapat.. sampaikan die dah pindah kat Sabah pun stay contact lagi saya.. pelik..?? saya fikir die akan lupakan saya rupanya tidak.. he..he.. kuat jugak aura ku niee..


hari ni saya belanja die makan dekat Windmill... errrmmm die minat sangat dengan Lamb Chop.. ooopppsss bukan, itu saya he..he..he.. die minat Sinloir steak ( betol ker ku eja ni... pe pe jelar.. ) time dah habis makan kan... "awak kenapa tak hisap tulang tu ??? ''
"he..he..he.. awak ingat ker.?? saya suka makan lamb chop nie pasal dia ader tulang tu, pastu saya akan hisap sampai tak tertinggal lansung isinya dikulit.. ermmm hebat tak kerrrr annoyyyinggg..?
ader ku kisah.. ku bayar tau.. !!! 

wooooo sebelom tu lupa nak g tau saya g ambil pic pasport kat kedai gambar...
tengok comey tak ???
masyaAllah.......... naper ketembaman terselah nie... ???
lantak lar.. malas nak fikir lagi..
"nurul bile nak ambil gambar nie.. ??? "
stp hari die ingatkan saya..
my bos...


sorry pic tak berapa nak jelas..
kamera capuk lar katerkan..
he..he..he..


nah! ambil jangan tanya2 lagi.. he..he..he...
i love u lar...
thank you.......

No comments: