Friday, April 22, 2011

assalamualaikum..

kisah sedih saya..


aper yang saya patot buat sekarang kalo saya sedih yer.. ??? kenapa setiap kehendak saya pasti susah nak dapat.. ??? kenapa orang lain senang jerk.. ???


apakah saya akan.....



shopping with friend...

la...la...la.... bestnya shooping... beli baju.. kasut.. mesti saya akn lupakan kesedihan
saya.. ermmmmmmmm problemnya skrg saya tak der ongkos... ader saper2 nak hulurkan bantuan ??


luahkan masalah..................



ermmmmmmmmmmmm pada. ibu, ayah, maher zain..
ibu saya.. tak bole nanti die marakan saya balik...
ayah, kureng lar citer2 sedih nie...
maher zain bz dgn study.......




ermmmmmmmmmmmmm saya sangat sedih sekarang....


macam nie lar kesedihan saya...saya tak tau nak wat per...



tapi kan ada kawan saya kata.. "cuba nurul............





mengaji...


ermmm ok saya faham.. betol kata kawan saya tu.. saya dah penat nak kejar harta kat dunia nie, mulai sekarang saya patot berubah.. setiap orang itu dah ada rezeki masing2.. kalo mungkin rezeki saya sampai sini saja, saya terima.. saya tak patot cemburu dengan orang lain.. saya nak cari rezeki yang telah dijanjikan..
dan akan dikotakan jika kita mengikut perintahNya.. terima kasih kawan.. walaupun kite tak rapat.. tapi cuma awak  tempat saya mintak mengadu... saya sayang awak..




p/s : saya pembuat blog yang boring.. org lain tulis panjang.. saya.. ????






No comments: