Friday, January 27, 2012

Doa ku...



assalamualaikumm.. ok... setelah balik dari klinik.. saya di kehendaki pergi ker hospital pakar...
yeayyy.. yeayyy happy...




tapi dalam hati...








ape lah masalah besar itu.. ??Ya Allah lindungi lah hambamu ini...





sebenarnya hati saya sedih.. tapi saya mesti kuat.. saya tengok ade orang lagi teruk sakitnya dari saya.. tapi mereka tetap kuat.. tapi Allah baru ambil sedikit nikmat dari saya.. tak kan saya ingin kecewa, atas ape yang selama 25 tahun ini ,die telah memberi banyak kenikmatan pada saya, yang kadang kala saya alpa pada Nya..
saya redha..


tak lama lagi ade lagi ujian yang akan saya kena tempuhi.. itu pun untuk masa depan saya.. andainya ianya teruk.. saya akan berkata macam ini pada en.tersayang..

"Abg, cari lah wanita yang bole membahagiakan abg.. sememangnya saya insan yang lemah yang mungkin tidak akan membahagiakan abg.. saya akan berdoa supaya abg jumpa seorang wanita solehah yang akan menjaga abg sehingga keakhir hayat.. biarlah saya sendiri, andai itu takdirnya.."



xxxxxx

No comments: