Sunday, April 17, 2011

date with maher zain..

hari ni date dgn maher zain.. ermmm tp dalam satu mggu nie jmpa maher zain kerap plak..
rabu, khamis, sabtu & ahad.. okhhhh..
errrmm xper nnt maher zain mst bz kan dgn exam die, mst tk jumpa dah...
(he..he..he.. bile sy ckp mcm tu maher zain pn geleng pale dan kate saya nie manja.. :P )

pukul 3 ptg saya keluar dgn die, tau tak.sblom kuar kan. ??

"awak hari ni kiter pakai bju kuning nak tak ?? "
(konon nk sedondon lar)
"ok saya ikot jer"


15minit lepas tu ader msj..
"awak saya nk pakai kemeja lar, saya nak cantik dpn mata awak"

"ermmm, upset sikit.. :(
"ok.." jd saya pn fikir sy nak cantik jugak dpn mata die...

jeng..jeng..jenng..
.
.
.
.
.
.
.

.




"awak terharunya saya.. gred A lar awak pakai hari ni."
tau tak nie 1st time saya pakai baju jubah .. he..he... sangat2 selesa wei.. ruginya saya tk pernah nk mencuba dr dulu..

kembang hidung saya jap.. walaupun dah sememangnya dah kembang.. hee.he..he..

saya pun pergi mp, iyer lar kt maner lg tmpt yg menarik kt melaka nie kan ??? jadi sampai jer saya terfikir yg saya nak makan ais krim.. tp nk baskin robbin.. tapi. baskin robbin tu mahal lar, jd maher zain kate,        "awak drpd mkn ais krim nie, baik awak makan ais krim mcd nie jer.."
ermmmm saya teringin nk ais krim tu.. :(
"ok......


lepas tu saya pun ckp dgn maher zain yg sy nak tgok kasut kt vincci.. okhhh kasut tu sebenarnya sy dah lama teruja.. nie suma salah kawan saya, die yg tunjukkan kasut tu.. tgok saya dah ketagih..

saya tunjuk kasut tu kt maher zain.. "awak cantikkan saya pakai ??"
"cantik, harga die ??? "
"rm79.00, no less.."

ermm awak, mahal lar, awak tu dah lar pakai kejap jer.. baik awak beli yg murah jer.. kalo tukar bnyk kali pn tk ralat sangat..
ermmm sedihhh dalam hati.. ermm yelar... ;(

ok, kuar dr vincci kiter org pergi makan dkt kopitiam..biler jer makan kt kopitiam tu kan kite org nmpak.. ader orang main paintball.. ermm mmg maher zain tk kusyuk lar tgok paintball tu, smpaikan saya kn suapkan die makanan.. lepastu bole plak tny..
"awak, tk kisahkan saya tgok painball nie.."???"
ssmmmmmmaaattt tny soalan mcm tu..
"tak awak..."


saya suka kumpulan merah.. maher zain suka biru...



saya pn mula lar bertaruh dgn maher zain..
"awak rasa saper yg menang.. ?? "
"biru lar, dr td die org asyik menang jer taw.."
"ok, saya pilih merah.."
dlm pd tu plak... saya dpt call..
"awak kiter nak bg tau nie, awak jgn sakit hati plak.." lez call dr sabah
ok saya dah fikir bukan2.. "
"wak kiter pregnant..!!!!!!" OMG !!!!
tahniah awak.. tk sangka awak.. dah lamer awak tggu kan.. bla..bla..bla.. dkt 20 minit..
dalam masa yg sama cik maher terjumpa plak dgn cousin die.. ermmm mmg tk borak lamer lar.. dan paling saya benci dalam masa tu jugak saya tk dapat tgok saper yg menang..
hampeeehhh


pastu kawan cousin die pn ajak.. jom kiter g makan ??? mkn lg ??
cik maher zain pn kater ok... alarrrr naper die kata ok.. :(
(dalam ati.. annoyyying...)


borak2.. borakk2.. kat kedai asam pedas, pastu kiter org pun bergerak balik.. dalam masa yg sama..
"awak saya nak g jj... errrmm awak nie kalo dah kaki jalan mmg mcm nie lar.."
he..he..he.. bkn selalu awk..
maher zain bengang.. tp bagus tau die ikot sy g jj.. die dpt tgok suar yg die nk tu.. hebat tk saya..hii..hii..



pastu saya pun kata saya nak makan..tau tak.. kalo gie jj saya suka sangat makan..


mee seafood soup..


sedap... sedap.. sedapp..
 saya kan sajer jer pancing maher zain.. "awak, awak suka makan ayam kan.. gie lar beli..
padahal sy nk makan mee soup nie.. he..he..he.. die tk tau..
kalo tk nnt kan, die akan ckp kenyang lar wak nk mkan...kalo ayam die akn nk mkn.. pasal die mmg hantu ayam goreng.. ermm sy tk suka mkn sorang2.. tk best..
yelar tk kn nk kenyangkan perut sndiri jer kot.. tol tk ??


last saya enjoy... tq maher zain bawak sy jalan2..



bile awk nk belikan sy bear besar nie....???


ermmm saya terkilan sikit skrg ni.. pasal saya tk dpt teman kawan sy bersalin.. pg2 die cl saya banyak kali tau..
ermmm saya rindu plak kat die, tp kan alhamdullilah lar, die dpt baby boy..
mst comel macam die... saya nak jumpa die nnt lepas dpt gaji..
pasal no money lar skrg nk beli hadiah.. he..he..he..

die lar yang ajar saya pasal kasut tu.. dan die jugak ajar saya makan mee soup yg sedap tu..



cantikkan kawan saya nie... pink tu.. rindukan die..
awak maafkan saya..:`(



No comments: