Friday, July 20, 2012

PUASA

Assalamualaikum..

Selamat berpuasa pada semua.. :)
Hari ini saya berbuka puasa dikampung saya.. seronok... paling seronok saya dapat berpuasa dengan en.suami.. tahun pertama saya berpuasa dengan en.suami.. Alhamdullilah, Allah kuatkan jodoh kami.

Sebenarnya saya dah lama tunggu masa untuk menyambut ramadhan ini.. saya ingin berubah dan berusaha untuk sesuatu.. orang kata kalau kita bermohon di bulan Ramadhan ini Allah akan makbulkan.. Doa2kan yer supaya saya berjaya... :) En.suami pun tak tahu ape hajat saya. he..he..he.. kerana saya belom bersedia nak bagi tahu semua orang.


InsyaAllah..


saya akan cuba mengaji sebanyak mana yang mungkin... kalau dapat khatam lagi Alhamdullilah..



saya ingin berdoa sebanyak mungkin.. dan bermohon padanya..dekat pasaNYA semoga tidak ada apa yang akan menghalang.. :)



saya ingin bertudung labuh.. saya ingin menjadi seorang wanita solehah..saya ingin suami saya rasa bangga
dengan saya seperti mana en.suami bangga dengan cara ibunya  berpakaian.. :)



menjadi isteri yang baik untuk suami..




Semoga semuanya berjalan lancar..  Amin
Selamat berpuasa pada semua..
jangan lupa berniat tau !! suami saya kata kalau tak berniat tidak sah puasa itu..



SELAMAT BERPUASA DARI 'AZHAM FIDA'IY & NURUL SYAHADAH






No comments: