Monday, April 9, 2012

persiapan terakhir

Assalamualaikum..

Sudah lama rasanya saya tidak mengupdated blog.. setiap hari makin sibuk, sampaikan kawan2 ajak keluar pun saya terpaksa tolak.. macam2 nak fikir.. kadang-kadang itu, macam tension yang teramat sangat.. sampaikan semua orang dimarahnya.. ermmmm..

Lagi beberapa hari, InsyaAllah jika diizinkan tuhan, saya akan menjadi isteri kepada seorang hamba Allah iaitu cik 'Azham Fida'iy bin Azkar.. kadang-kadang tidak sabar hendak tunggu masa itu, kadang-kadang pulak rasa macam.. "Saya belom bersedia.. "...

Saya takut malam pertama... Boleh macam itu... ??? Arrrggggghhhhh.. serious saya memang takot.. mungkin bila tiba masanya saya akan main lari-lari dengan en.tersayang.. Haa.Haa..Haa..
( ok ape aku mengarot nie !!! )

Persiapan hampir makin siap.. rasanya semua sudah selesai.. tapi mesti ade kesilapannya, saat terakhir.. kan ?? harap segalanya akan berlalu dengan cepat.. saya kesian melihat mak & abah buat macam-macam untuk perkahwinan saya ini. :'(






No comments: