Friday, March 25, 2011

kecewa..

sedih..

kesalahan waktu saya bekerja..


  • key in salinan cek di cek asal...
  • key in western union.. ( saya rasa bersalah sangat kat customer tu.. pasal receiver tu sakit.. dan die perlukan duit.. tapi duit die tak boleh ambil.. saya tak tau, dan tiada orang maklumkan.. saya betol2 kesiankan orang itu, dan yang paling teruk kena maki oleh customer itu adlah bos saya.. cian die.. sikit pun die tak marakan saya, pasal die faham.. )
  • saya terambil wang customer kurang RM10... customer bayar bil rm787 dan wang yang saya ambil.. RM50x15, 10x2, 5x1, 1x2 = rm777..
  • bos saya short duit die Rm 5k.. die puas mencari puncanya.. rupanya saya yang salah.. saya ambil tapi tak report kat die.. tapikan die senyum jer.. dan kawan2 saya ketawa melihat gelagat saya.. pasal saya buat tk kisah bila die kelam kabut..
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
saya suka sangat suasana tempat kerja walaupun kadang2 tension.. tapi dalam bab kesalahan yang saya lakukan tak der lar sampai nak maki.. Dan paling penting bos saya yang garang tu pun akan kata "suka hati ko lar Nurul.. " '"asalkan dokumen ok, wit ok.. dah semak dokumen dan ok.. dah lar...
saya pun tak der lar tekanan..



tapi...nak nangis laju...66x






kak rosni kakak tempat saya kerja selalu kata macam nie..
"akak kan kalo ada masalah kat ofis.. akak tak kan ceritanya kat laki akak, bukannya aper nurul.. nanti bukannya dia membantu kite.. menambah kan masalah jer.. die marah kita lagi adalah.. "
"kalo akak short ker lebih ker.. dan kena cari customer akak buat sorang2.. akak tak kannya minta bantuan dia.. nanti die membebel jer.. "



dalam hati saya...
"maher zain saya tak kan macam tu.. die pasti fahami saya.."










kecewa tahap gaban !!!









bersiap nak tengok wayang.. dengan Maher Zain..


suka hati.... he..he..



assalamualaikumm...

No comments: