Friday, March 25, 2011

happynya !!!

sayang tq yer atas pemberian yang terbaik dari ladang.. saya suka..

"do you want marry me ???"

saya tak tau lar kenapa saya gembira sangat... pasal saya tak sangka akan ada kejutan macam itu..
saya "sayang maher zain saya"
jangan kacau die.. saya punya tu... he..he..

 ermm kenapa saya gembira.. pasal maher zain kasi saya



situasi..

lepas jer tengok cerita merong mahawangsa kan..  saya dengan maher zain pergi mkn mcd..
cerita tentang masa depan.. bole ???

lepas makan saya pun naik ke kereta...

dan maher zain kata..

awak tolong ambil kan saya tisu kat dashbox tu..
ok saya ambil..




dan saya nampak...
.
.
.
.
.
..

.
.
.
.

G-SHOCK BEB !!









Hoorey saya suka sangat !!!! sayaang maher zain.. sekarang saya dengan die akan ade sepasang.. sayang wat susah2 jer malu i.. he..he..

tau tak sikap maher zain nie..

kalo saya mintak sesuatu dari die kan.. die akan kata ermm wit banyakkk.. tak pun yelar satu hari nnt saya belikan.. saya tak dapat hari tu jugak tau..


tapi die akan kasi kejutan..tau2 jer dah ade. pastu bile saya tau saya akan ketok2 die. pasal die noti banget..
he..he..he..



alhamdullilah...





sekarang saya nak siap untuk pergi ker BSN Durian Tunggal.. pasal saya akan berpindah disana.. dan saya bukannya tau jalan mane durian tunggal tu..susah ler.. jauh.. sedih.. abah saya akan tunjukkan jalan..


ari isnin ada presentation.. tapi satu pun saya tak buat lagi..
kalo fail.. padan muka saya... !!!




rindukan die... lar..






macam nie lar rupa saya kalo merajuk.. dan maher zain pun akan wat muka macam tu..
saya nie manja.. dan maher zain akan jadi tegas ..
:P



No comments: