Tuesday, April 19, 2011

ishk..ishk..ishk..

errrmmm tau tak saya sangat sedih sekarang nie... sangat sedih nie... makan tak lalu.. mandi tak basah.. tido tak lena.. kenapa die buat saya macam nie.. okkkhhhh... tengok mata saya dah kesembapan tau tak ..


"ni suma salah u..  i benci.. i benci u..."
tak tau ker i dah lama sukakan u..
jatuh cinta dengan u..
kenapa buat i macam nie..
ape salah i pada u..
sekarang perut i makin buncit..
macam nie, i nak berdepan orang ramai..
sampai hati u menduakan i..
tak sangka orang yang i sayang wat i mcm nie..
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

kalo nak tau kisah sebenarnya klik
sedih nie...
ishkk..ishkk.



he..he..he...he..he..he..he...he..he..




tapi2 aper2 pun tahniah lar krn anda bakal berkahwin.. terbaik dari ladanglar pilihan u..
cehh..cehh..cehh.. wat bikin gempak jer kan.. ???
kalo maher zain tau.. mati woo..wooo...



lagi satu saya nak sedih nie..
ader ker patot cik fura nie die tulis pasal saya..
xpatot.. xpatot.. xpatot..

klik sini..


.
.
.
.
.
.
.

.
u see die tgah memuji saya.. okhhh saya terharu tahap gaban.. saya sayanglar sama die..
dah lar comey plak budak nie..
ermmm tq fura yang comey,, kakak sayang fura..
ummmaaahxxxx...
tulis lar lagi ekh.. idung kakak dah kembang nie..

cehhh dasar tk tau di untung :P


ermmm pic die.. tak der.. tetiba jer die deactive fb.. ermmmm..\





No comments: