Thursday, April 21, 2011

hari ni saya mc... tau tak... tekak saya sakit sangat... :`(

tgok terukkan penyakit saya.. cian kat saya..

tp tu sumanya auta jer.. he..he..he..  ok jer sebenarnya.. tp mmg pg smlm sy tk selesa tido sbb sakit tekak tu.cm tk lar seteruk d sangka.. tp yg peliknya bile mlm jerk saya kena sakit tekak tu.. tp bile siang ok jerk..  sihat, tk mcm orang sakit..
boleh tk bayangkan .. y huh.. ???

pagi2, saya pun call my bos..
akak nurul demam lar.. maaf tk dpt dtg keje..

ermm ok.. nurul nie, bru nk belanja kite org makan dah demam..
(ermmm mmg ku tk gelak ler.. )

pastu g klinik..
"sakit aper nurul"
"sakit tekak doc"
okh.. mari saya cek.. ok, sy nmpk ader bengkak..
ermm hari ni bole keje ??
"saya dah cl ofis td bg tau sy mc
(faham2 sudah ler...... )
"ok.."

"ok nurul nie ubatnya,
selsema 3kali makan..
batuk 3 kali makan..
antibiotik 3 kali makan..
demam 3 kali makan..
ok ni surat mc..:) "


balik jer, mbawa kereta dgn kelajuan maksima.., smpi umah...
"kakak tolong jaga baby nie jap?? "
(ok, mak saya penjaga budak, sape2 nk antar baby g tau saya ok.. !!)
ermmmm bole2 saya suka baby, sbb bau baby tu.. aduuhhh...


errrmm saya geramm

best lor jg baby nie.. die sangat ringan.. saya pusing sana, saya pusing sini..

"kakak !!!!! patah lar badan baby tu!!! "
ok, saya mmg penjaga yg hebat...
ader saper2 nk antar kat saya ????


 andlast.. tau tak skrg ramai sgt yg teruja Hana Tajima..

who huh ??
cara die pakai tudung pun lain tau..
pakaian die pun lain..
ramai org ikuti die..


terbaik dari ladang lar..





cpt klik Google..

No comments: