Thursday, January 26, 2012

adddoooooiii...

Assalamualaikum..

ermm hari ni tak tau lah dimana kesilapan saya.. mungkin saya terlalu yakin.. jadi saya telah membuat kesilapan.. addoooiiii.. pening pun ade.. sedih pun ade.. tapi bile balik jer keje, buat muka x der rasa bersalah.. mcm tak der masalah walaupun dah melepas.... RMxxx.... ermm mungkin ade rezeki lain.. x per Nurul Syahadah bersabar ekh... jangan lakukan kesilapan lagi..

"Ekh itu bukan salah i.. salah u.. kenapa i nak kena tanggung.. "

"suruh itu bos potong gaji u.. , jangan nak usik2 i punya account.. "

"ermm dah, i xder masa nak layan.. u punya masalah settle sendiri..."


Itu lah situasi yang saya kena tau pagi tadi.. dengan seorang customer tua... Cxxxx.. perempuan..
aduhh kalo nak di ikotkan perasaan saya yang panas baran nie, nak jer saya maki die, tapi tak tau ape yg buat saya tersedar... bile nak mara terus jer saya beristghfar.... saya tak nak mara2.. saya nak settlekan keje saya secepat mungkin.. dengan tidak berehat.. @ pun makan.. cume nak memikirkan perasaan orang yang menunggu lama.. bole.. ?? perasaan dalam hati mcm nak menangis laju2.. tapi pendamkan jer.. sbb tau masalah itu akan x ubah ape2.. saya cume terfikir satu..

"Mungkin benda ni terjadi, atas kesilapan saya kot sebelom nie..., tak per redha..."


sebelom ni saya balik saya akan ketawa2.. tapi hari ni saya balik pun senyap jer tanpa berkata apa2..
bosan lar.. tapi bos saya nak lagi bekerja..

"Kak, esok jer lar... aduuuh...."

Terus saya pergi ke pintu dan terus keluar.. dan call en.tersayang bagi tau die saya nak balik.. tanpa bagi tau betapa saya sedih.. saya tak nak die risau.. tak pun sebenarnya saya takot kena mara ... he..he..


ermm sekarang nak pergi lipat baju.. lepas tu tengok cerita santau merasuk Tv3.. lepas tu msj2 dengan en.tersayang.. lepas tu tido.. mimpi ngeri tu tak kan berlaku lagi...






tido... tido... tido...







No comments: