Tuesday, January 24, 2012

kesibukkan yang tak berapa nak sibuk...

Assalamualaikum..
Erm bulan 1 nie , adalah hari yang sibuk buat saya..  ermm tapi fikir2 balik macam tak berapa nak sibuk.. he..he..he... ok sekarang dimulakan..

pertunangan sepupu saya cik Azrin..



lepas tu abangnya plak... adooiii... naik KL..






meeting yang tak berapa nak meeting... bole... ??



sepupu saya yang baru... nisha shahira... comey... :)




bekerja untuk rakyat.. ok saya kena wat serahan rm500 nie.. keje hari ahad ok.. bole ??
tapi memang menyahat hati...


ni paling besar masalah.. kerja ku yang tak pernah nak bereh nie..
sebenarnya benda ni yang wat ku terus cam tak der mood nak ber blog2 nie.. he..he..




tak per sabar.. kalo kawan2 tengok macam saya tak berapa nak busy.. lepas tu ajak saya kuar mesti saya cancelkan.. okh.. itu saya mintak maaf.. saya terlalu risaukan.. Allah jer yang tau masalah saya.. saya takot bile saya kuar mesti  kepala saya fikir macam2, nanti mesti tak der mood kan.. tapi saya nak jumpa kawan2 saya sebelom saya kawin.. mudah- mudahan..

amin...











No comments: