Monday, March 19, 2012

berpengapit dengan en.tersayang.. :)

Assalamualaikum..

kali ni saya nak bercerita tentang saya dengan en.tunang yang pertama kali jadi pengapit bersama.. he..he.. sebenarnya..saya memang tak sangka jugak akan jadi pengapit bersama en.tersayang, sebab yang kawin nie adalah kawan baik en.tersayang.. tapi tetiba saya dapat private message dari bakal isteri kepada kawan en.tersayang untuk saya jadi pengapitnya.. mula2 saya agak terkejot jugak, sebab en.tersayang tak der bagi tau saya ape2.. hu..hu..hu..huu.. mula2 saya macam dah malas sebenarnya nak jadi pengapit nie tau.. tapi bile fikirkan ade en.tersayang.. itu yang saya bersemangat tu.. he..he.. dari die di apit oleh orang lain.. baik saya yang apit die kan.. ha..ha..ha.. haa.. jahatkan.. :P so nooootyyy..



kami telah disuruh oleh bakal pengantin untuk memakai baju merah & purple.. pic nie macam menunjukkan kebahagiaan kami kan ??? okhhh Annoying..


Pengantin nie lar yang saya apitnya.. untuk permulaan saya kenal die... terkejotnya saya sebab die baik sangat.. tak sombong.. selesa bersama dengan die.. nak jer saya kata dengan suami die.. "Is, ko sangat bertuah tau dapat isteri macam ni..... jangan noti2... nanti menyesal x sudah..... :P "


sekarang nie pangantin nie, tengah berhoneymoooonnn...
wow bestnya.. semoga bunting pelamin lar ok.. :)



En.tersayang.. pandai awak tangkap gambar... saya plak pandai jadi model kan.. ??? :P


akhirnya selepas berhempas pulas selama 2 hari.. saya terasa lega sangat.. bile tengok situasi sebenar orang kawin.. baru saya tahu.. macam mana susahnya di zaman sekarang nie.. hidup gotong royong antara saudara mara itu.. kekadang itu ade sikap pentingkan diri sendiri.. ade tu, terlalu baik.. macam2 lagi perangai.. baru saya tahu.. bile kite susah tak kan ade orang nak tolong.. bile senang sumanya nak mendekatkan diri.. okhhh saya benci suasana macam itu.. sekarang saya akan berusaha supaya majlis saya nanti tidak akan ade masalah.. saya tak kisah kan diri saya.. tapi saya kisahkan mak & ayah saya.. walaupun die orang tak cakap, tapi saya faham masalah die orang... ermmmmm....






No comments: