Tuesday, March 29, 2011

selamat tinggal sayang...

selamat tinggal sayang..







saya akan pergi tak tau bila akan kembali disitu...

saya akan rindukan kamu..


betol2 rindu....




abg fauzi.. kak rosni.. saya.. abg zali.. abg hairul..



kat cawangan kita orang ader lima orang jerkk .. rapat giler.. sbb sumernya kepala giler..


fauzi ramli..
okhhh .... sangat2 loyar buruk.. kadang2 kan saya fikir, saya macam tension betol keje dengan die..
mula2 dulu saya macam geram, dah lame2 saya ikotkan jer rentak abg nie..
kalo menyakat orang no 1... saya pun nak tergelak...
keletah die. kalo die tak de sunyi ler bkt beruang tu......


kak rosni..
mula2 saya macam tak berapa nak suka kakak nie pasal kakak nie sama baya macam akak yang dulu.. saya fikir kalo saya kerja dengan die.. saya akan tension pasal kerja dengan orang tua.. rupanya kakak nie baik sangat.. selalu wat saya ketawa gembira.. suka tolong saya bile saya susah.. per masalah saya akan cerita dengan die... sayang kakak nie..



razali haji abu bakar..

fuuhhhh org kalo dengar nama die mst gerun.. pasal die nie hebat.. ntah ape ilmu die pakai pun saya tak tau.. saya dulu tak sukakan die, pasal die nie cakap kuat giler... sikit2 nak mara.. ade sekali tu saya sampai nangis lar kena mara dengan die.. kadang tetiba jer die tk nak cakap dengan saya.. okhhhh.. masa tu tension giler lar nak keje.. tapi lama2 bile saya tau perangai die macam tu.. saya pun bole masuk jugak.. pasal die nie kadang2 gile.. asyik nyakat saya jer.. kalo korang nak tau.. paling banyak nama  yang di sebut adlah saya.. " nurullllllllllllllllllllllllllllllllllll !!!!!!! "
suma org dah tau lar perangai die.. ermmm saya sayangkan boss saya.. walaupun die garangkan.. tapi die akan bakeup saya kalo saya ada wat salah tau.... tapi saya sedih lar masa saya nak pergi die tak der..
hu..hu..huuu.hhhuuuuuuu....


hairul abu shah..
mamat benkek jer.. tak padan dengan botak.. saya bengang dgn die pasal die nie kalo wat keje ikot kepala die jer.. kata org tk nk dengar.. mamat jiwang pun ade.. ade jer gul yg die nk ayat... last2 orang yg dekat jugak jodoh die.. tapi saya suka die.. pasal kalo ader customer bergadoh dgn saya die yg bakeup... pastu die yg kena komplen.. he..he... die bengang jer dengan saya....




macam2 perangai tau die orang nie.. tapi saya lagi hebat.... ........ ha..ha..ha..
die orang jer yg tau...




jaga diri semua..




bye...







saya tau korang bengang dengan saya.. sorryyyy...

No comments: