Saturday, March 26, 2011

assalamualaikum..

okhhhh semalam saya sangat happy tau.. sebab mak ayah saya teringin plak nak membawa saya shopping..
selalunya saya di tinggalkan sendiri di rumah.. hu..hu..hu..

okk.. taw tak saya telah mencuba satu fesyen yg terbaru.. baru pun tak berapa lah.. saya jer terasa macam tu..he..he.. pasal saya tak pernah berpakaian macam nie.. selalunya simple jer.. nie pasal saya dah terpengaruh lar nie.... tgok..






nie cik fatin liyana... tgok cantik bangat die kan..
katalar saya mmg tk terpengarohhh..







saya.......................................???
pe pun tak bole... bia lah ade ku kisah :P






okhhh... mula2 saya keluar saya terfikir nak beli baju taw  tapi tak menjadi pasal saya nie mmg kedekot..

saya teringin bangat nak beli baju kemeja dan cardigan.. okhh.. hari2 saya mimpikannya..ádakah cantik saya berpakaian macam itu.. ???

okhhh bile kuar jer dari rumah saya mcm teruja nak beli baju itu pasal saya sudah gaji.. segala utang habis dibayar jadi kite ENJOY !!!!

bila dah sampai jer kedai itu..
dengan mencuba 10x.. dan mula berkata lar "murah lar lagiii.."
plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

"ok lain kali jelar"


padahal baju itu tak lar semahal mana pun.. cuma rm29.. tapi saya bayangkan rm290..

okhhh.. terukkan..
(ade aku kisah )




bile mak ayah saya dah tension tgok saya mereka pun berkata..
" dah lar ikot mak gie beli barang lagi bagussss"



ok







ok.. saya sedang kasi mak cadangan yang bernas dalam pemilihan barang...
(padahal ape pun tk bole ??)








ok fine.. saya memang tak sesuai dalam barangan dapur..
dan tengok lar.. mak suruh cari lobak saya per cari beg duit...
mmg mane2 mak mentua akn suka sama saya... !!





ermm sekarang saya tengah happy nie pasal cik ain yang gojess itu telah berkata
"hai cik bergaya.. anda semakin bergaya dan anda sungguh comel !!"
dah ada perubahan.. dan ia selalu memerhatikan saya..
saya nak nagissss...






cik ain yang bakal berkawin  tak berapa lama jer lagiii....
awak sangat comey ler...











tapi ape2 pun saya sangat2 happy...






encik maher zain tak suka saya macam nie... :(





okhhh.. ini bila saya benar2 terasa rajin baru saya bermakeup tau.. kalo tak sempoi giler....
kiter enjoy..



terpaksa edit dua kali... aduuhhh....




No comments: