Thursday, November 10, 2011

assalamualaikum..

saya suka sangat tudung pashmina..

kenapa ??

mula2 saya beli tudung pashmina adalah di Time Square di KL... masa tu saya tak tau tu adalah tudung pashmina..  warna purple.. kononnya nak match dgn baju yang baru saya beli.. tau tak masa saya beli tu saya cuba2 jugak.. ermmm ok.. siap  pandang cermin lg... bile sampai je kat umah tau tak.. ?? Ya Allah... masa saya tengah cuba tudung tu.. alamak... panjang nya tudung nie.. aduhhh macam mana nak pakai nie..

itular first and last saya pakai.. satu hari tu saya keluar shopping.. saya terpandang sorang gul nie.. cantik sangat die pakai tudung pashmina tu.. ermmm terdetik hati saya nak pakai balik tudung yang saya beli tu.. ermmm ape lagi saya tengok dekat youtube.. ermmm tapi tak jumpa yg sesuai, mujurlah saya terbaca facebook cik Yana nie..  dekat situ jugak die ade ajar cara2 untuk pakai tudung pashmina tu...
dan die pun ade jual tudung2 pashmina yg cantik..

okhhh.. terus saya jatoh hati dengan tudung nie.. tudung yang selama nie saya benci jadi favourite saya.. saya dah ade 4 tudung pashmina tu.. harap ianya makin bertambah lar kan ?? he..he..he..

ermmm terima kasih iyer cik yana...

ermmm facebook cik yana..  klik Amoi Heaxa

die pun ade blog jugak..

miniheaxabell.blogspot.com
(saya suka baca blog die)



tengok lar cik yana nie.. cantikkan..






*jeles u... tapi tak der lar sampai nak menciplak muka org lain..
*_____________________________*

No comments: